minnyapsykolog.blogg.se

Tänker vara anonym i denna blogg, har i praktiskt taget hela livet haft psykiska problem. Misshandel inom familjen, mobbing, utanförskap, trakasserier, våldtäkt osv osv. Har i några år levt med en partner som inte varit så snäll. Jag har så sjukt mycket djupa tankar och behöver skriva av mig.

Ny blogg

Kategori: Allmänt

Tänkte skapa en blogg som jag kan ha som en slags psykolog :)
Har så mycket bakom mig som behöver bearbetas, och inom psykiatrin i detta land får man väldigt sällan rätt hjälp.
Jag tänker skriva när jag känner att "aaah jag behöver lätta på trycket lite", när något händer och jag har svårt att hantera det.
Ibland känner jag mig som riktigt psyksjuk...
Det är lätt att le och låtsas att allt är bra, ingen vet hur man egentligen mår.
 
Tänker att det kanske lättar om jag sätter ord på saker och ting.
 
Jag gör inte det här för att få ihop en massa följare utan det är mest som en dagbok för mig.
 
Kommentera inlägget här: