minnyapsykolog.blogg.se

Tänker vara anonym i denna blogg, har i praktiskt taget hela livet haft psykiska problem. Misshandel inom familjen, mobbing, utanförskap, trakasserier, våldtäkt osv osv. Har i några år levt med en partner som inte varit så snäll. Jag har så sjukt mycket djupa tankar och behöver skriva av mig.

Hjärnspöken

Kategori: Allmänt

 
 
 
Alltså jag har så mycket tankar & hjärnspöken. 
En enda liten grej kan förstoras upp så mycket i mitt huvud.. har ptsd.
Smågrejer & flashbacks, får mig att tro att vi nästan är där. Jag har svårt att se nuet.
Jag hatar flashbacks, jag får det hela tiden. Och det är inga positiva minnen utan bara något negativt eller en situation som lett till något negativt.
Så många bra stunder men som blivit dåliga på ett eller annat sätt.
 
Det här är svårt det här, att bara sätta ord på saker.
Varning för luddiga inlägg 😂
 
 
Kommentera inlägget här: